Цей модуль допоміг мені уточнити
Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме
обговорити приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для
спільної роботи із документами; обговорити у парах створені Основні запитання;
обговорити разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання,
створити перший варіант плану оцінювання.
середа, 4 червня 2014 р.
Модуль 3. Рефлексія
За допомогою даного
модуля я з’ясувала, як можна використати навчальні дослідження в проектах та
зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме: створювати Портфоліо та цілі навчання, розробляти основні запитання, які спонукають учнів до дослідження та мислення, використовувати електронні таблиці у проектній дослідницькій діяльності.
вівторок, 3 червня 2014 р.
Модуль 2. Рефлексія
Даний
модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у
навчальному процесі, а саме: залучення учнів до вирішення проблемних
ситуацій та інших змістових завдань . В учнів можуть бути сформовані не тільки
навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну
діяльність, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та
демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
Модуль 1. Рефлексія
Даний модуль допоміг мені
сформувати цілі мого навчання під тренінгу, а саме: познайомитись з
ресурсами програми, які допоможуть мені підвищити професійний рівень,
ознайомитися з соціальними сервісами з метою активного спілкування, вдосконалити навички розробки навчального проекту.
Підписатися на:
Дописи (Atom)