середа, 4 червня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме обговорити приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами; обговорити у парах створені Основні запитання; обговорити разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання, створити перший варіант плану оцінювання.

Модуль 3. Рефлексія

За допомогою даного модуля я з’ясувала, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саместворювати Портфоліо та цілі навчання, розробляти основні  запитання, які спонукають учнів до дослідження  та мислення, використовувати електронні таблиці у проектній дослідницькій діяльності.

вівторок, 3 червня 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія

Даний модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: залучення учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань . В учнів можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.

Модуль 1. Рефлексія

Даний модуль допоміг мені сформувати цілі мого навчання під тренінгу, а саме: познайомитись з ресурсами програми, які допоможуть мені підвищити професійний рівень, ознайомитися з соціальними сервісами з метою активного спілкування, вдосконалити навички розробки навчального проекту.